Συμβουλος Υπνου

Baby-sleep-e1276390463174

 

 

Ένας κόσμος ονείρων
Ο υγιεινός τρόπος για τους ανθρώπους να χαλαρώσουν είναι ένας  καλός ύπνος . Για λίγες ώρες αποδράστε από την πραγματικότητα και την καθημερινά που μας  κουράζει και ανακαλύψτε νέους κόσμους και αναζωογονήστε μυαλό και σώμα . Έχουμε βυθιστεί σε μια βαθιά χαλάρωση , οι καρδιακοί μας παλμοί μας επιβραδύνουν , η αρτηριακή πίεση και η θερμοκρασία του σώματος κατεβαίνει , οι μύες και οι μεσοσπονδύλιοι δίσκοι χαλαρώνουν . Έχουμε περάσει στην φάση βαθιάς χαλάρωσης .

 

Λίγα περισσότερα στοιχεία για το τι μας προσφέρει ένας ξεκούραστος ύπνος
• Ο ύπνος αναζωογονεί το σώμα και το μυαλό
• Ο ύπνος ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα
• Ο ύπνος βελτιώνει την ικανότητα συγκέντρωσης , μάθησης και μνήμης
• Ο ύπνος χαλαρώνει τα νεύρα και τους μυς
• Ο ύπνος ενισχύει την παθητική μάθηση ( π.χ. κινητικές δεξιότητες )

sleep
Ο καλός ύπνος
Η βάση για έναν υγιή ύπνο .
Ωστόσο , πριν κάποιος μπορέσει  να επιτύχει την ευχαρίστηση ενός απολαυστικά ξεκούραστου ύπνου , θα πρέπει να κάνει πολλά πράγματα πρώτα.
” Όπως στρώσεις έτσι θα κοιμηθείς. ” μας λέει ένα παλαιό ρητό .

Και για να ξαπλώσετε σωστά , το στρώμα σας πρέπει να συνδυάζεται τέλεια με το βάρος σας τη σωματική διάπλαση και τις συνήθειες ύπνου . Οι γιατροί έχουν δίκιο όταν μας λένε πως η σπονδυλική στήλη σας είναι σε καλή θέση σε σχέση με την πλάτη σας , τα  πλευρά και το στομάχι . Αν  για παράδειγμα , η σταθερότητα δεν είναι σωστή , μπορείτε να αντιμετωπίσετε προβλήματα στην κυκλοφορία και φυσιολογικό στρες , το οποίο μπορεί να προκαλέσει προβλήματα μυοσκελετικά . Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αυχενικά και πόνο στην πλάτη ή φλεγμονώδεις ρευματοπάθειες.

Συνδυάζοντας το στρώμα με τη σωστή βάση αυξάνει την εργονομική άνεση ακόμα περισσότερο .
Πάρτε εξειδικευμένες συμβουλές σχετικά με την επιλογή ενός νέου στρώματος και δώστε στο σώμα σας χρόνο για να το δοκιμάσει . Στο τέλος της ημέρας θέλετε το όνειρο σας να γίνει πραγματικότητα και να απολαύσετε έναν υγιή ύπνο τη νύχτα αλλά και μια ήρεμη και χαλαρή ημέρα.

3868497

Συμβουλές για τον ύπνο

Όνειρα γλυκά !
Δεν χρειάζεται να είναι Κυριακή για να ξυπνήσουμε με αυτό το ευχάριστο συναίσθημα ξεκούρασης. Ανεξάρτητα από το είδος του κρεβάτιού σας και τις συνήθειες του ύπνου σας , υπάρχουν μερικά σημαντικά πράγματα που μπορούν να συμβάλουν  σε έναν υγιή ύπνο :
• Σιγουρευτείτε ότι το δωμάτιο είναι στην ιδανική θερμοκρασία ( 18 ° C ) .
• Αερίστε το χώρο καλά πριν πάτε για ύπνο .
• Αποφύγετε την διατάραξη από φως και θορύβους .
• Αποφεύγετε να τρώτε μεγάλα γεύματα πριν τον ύπνο .
• Χαλαρώστε για 30 λεπτά πριν πάτε για ύπνο .
• Προετοιμασία για τον ύπνο ακούγοντας μουσική , διαβάζοντας ή πίνοντας ένα ζεστό ποτήρι γάλα με μέλι .

trytogetmoresleepandworkharder
Συμβουλές για τη φροντίδα του στρώματος σας :
• Αερίζετε το στρώμα σας καθημερινά και κάθε 6 μήνες να το περνάτε με το ειδικό υγρό για τα ακάρεα ώστε να παραμένει υγιεινό.

• Για να εξασφαλιστεί η ομοιόμορφη φθορά στο στρώμα θα πρέπει να το γυρίζετε πάνω κάτω και γυρίστε το ανάποδα .
• Καθαρίστε το στρώμα σας , περάστε το μια φορά με την ηλεκτρική σκούπα σε χαμηλή ένταση για την προστασία του εσωτερικού του στρώματος .
• Για λόγους υγιεινής και εργονομίας θα πρέπει να αλλάζετε το στρώμα σας κάθε 5-7 χρόνια .
• Χρησιμοποιείτε μόνο ειδικά απορρυπαντικά υγρά που θα βρείτε στο κατάστημά μας. Αυτό το υψηλής ποιότητας υγρό καθαρισμού είναι ειδικά σχεδιασμένο για τα καλύμματα των στρωμάτων και διατηρεί τις αρχικές του ιδιότητες του υφάσματος .

images